Senior Business Analyst
Descrierea companiei
PMSolutions este o firmă de consultanţă pentru afaceri şi management, cu un istoric al activităţii de peste 7 ani şi care beneficiază de experienţa de peste 15 ani a consultanţilor săi în cadrul industriei IT din România.
Câteva elemente importante de diferenţiere ale PMSolutions sunt:
- Firmă cu profil exclusiv de consultanţă – PMSolutions este o firmă de consultanţă independentă, fără afilieri (directe sau indirecte) cu companii furnizoare de tehnologie. PMSolutions este membru atestat AMCOR (Asociaţia Firmelor de Consultanţă din România), respectă Ghidul Etic al consultanţilor FEACO (Federaţia Europeană a Firmelor de Consultanţă) şi are un profil etic ireproşabil.
- Specializarea IT – PMSolutions dispune de consultanţi cu experienţă în definirea şi implementarea unor proiecte IT cu bugete de peste 30 mil. Euro pentru beneficiari din România, cu competenţe de excepţie în domeniul managementului de proiect.
- Project Management – Excelenţa în project management este ceea ce defineşte imaginea PMSolutions în peisajul firmelor de consultanţă autohtone. În ultimii 7 ani, PMSolutions s-a implicat activ în promovarea meseriei de project manager, atât prin activităţi educaţionale, cât şi prin studii şi activităţi de popularizare prin intermediul media.
Descrierea postului/poziţiei
Consultantul PMSolutions este implicat în procesul de implementare a proiectelor PMSolutions, atât prin analiza nevoilor și a cerințelor specifice de implementare, cât și prin supervizarea proceselor de implementare și a livrabilelor tipice ciclului de dezvoltare și implementare. De asemenea, coordonează din punct de vedere tehnic procesele de vânzare, fiind implicat în definirea soluțiilor de business recomandate clienților, pe baza rezultatului analizei necesităților.
Consultantul colaborează cu responsabilul de oportunitate pe durata ciclului de vânzare, pentru:
-
înțelegerea cerințelor clientului
-
elaborarea unei propuneri de servicii de consultanță care să răspundă cerințelor clientului
-
estimarea efortului necesar pentru finalizarea misiunii de consultanță
-
producerea (redactarea) unor oferte tehnice la un înalt standard de calitate, în conformitate cu cerințele clienților și cu strategia PMSolutions
În cadrul misiunilor de consultanță, Consultantul va fi responsabil cu:
-
planificarea activităților de analiză
-
identificarea personelor cheie în cadrul organizației
-
analiza proceselor de afaceri ale clientului și documentarea acestora (diagrame și descriptiv)
-
proiectarea și documentarea specificațiilor funcționale pentru soluții software care să răspundă nevoilor de optimizare a proceselor de lucru ale clientului
-
documentarea cazurilor de utilizare.
Consultantul va fi implicat în proiecte de consultanță pentru design-ul unor soluții software (incluzând etape de analiză, evaluare alternative, proiectare, estimare și bugetare, redactarea de studii de fezabilitate și proiecte tehnice), dar și în proiecte de implementare a unor soluții software sau de supervizare a implementării unor proiecte pentru clienții PMSolutions.
Linii de raportare:
- raportează către managerul departamentului de consultanță IT pentru activități departamentale
- raportează către managerul de proiect pentru activitățile de proiect
Cerinţe
Profilul candidatului:
Tehnic (minimal):
- Diplomă universitară în domeniul IT sau similar
- Cel puțin 5 ani de experiență ca business analyst sau software implemention manager
- Experiență de proiectare și/sau implementare a soluțiilor software pentru afaceri: ERP, CRM, document management and workflow, Portal)
- Analiza proceselor – abilități dovedite de identificare și de documentare a cerințelor funcționale
- Cunoștințe dovedite în utilizarea unor limbaje de modelare a proceselor (exemplu: UML, RUP, etc)
Alte abilități/cunoștințe/experiență (opționale/ apreciate):
- Certificări profesionale în domeniul analizei de business
- Cunoștințe de utilizare a unor instrumente software de modelare și simulare a proceselor
- Cursuri și certificări relevante poziției (analiză, proiectare, audit IT, project management, tehnologii)
- Cunoașterea proceselor specifice instituțiilor din cadrul administrației publice central / locale
- Nivel bun al limbii engleze, vorbit/scris
Alte abilități / Atitudine:
- Abilități de prezentare și redactare documente
- Gândire analitică
- Abilități de organizare și planificare a activităților
- Capacitate de mediere a conflictelor
- Proactivitate și capacitate de decizie
- Gestiune eficientă a timpului
- Abilitate de a identifica și de a gestiona problemele
Ce oferim:
- Oportunitatea de a lucra pentru una din cele mai titrate firmă independentă de consultanță
- Oportunitatea de a proiecta cele mai eficiente soluții software pentru clienți, fără constrângerile tipice unui furnizor de tehnologie
- Oportunitatea de a fi implicați într-unele dintre cele mai provocatoare proiecte IT ale momentului
- Program de dezvoltare și certificare profesională
- Oportunitatea de a lucra împreună și de a învăța de la cei mai buni, într-un mediu profesional, etic și motivant
- Pachet salarial motivant, în funcție de pregătire și experiență